Strony

piątek, 30 maja 2014

Outfit And Make-Up Idea


Hey Wszystkim, wiem ze juz dawno nic nie dodawalysmy lecz jakos czas nie dal nam szansy. U mnie w Anglii juz od tygodnia mam ferie, lecz kazdy dzien spedzilam z przyjaciolmi w kinie, w centrum lub na silowni wiec czas jakos zlecial. Zdjecia robilam pare dni temu bo mialam chwile czasu I chcialam w ten sam dzien napisac lecz bylam strasznie zmeczona. Ale w koncu dzis sie za to wzielam poniewaz z 2 godziny temu wrocilam do domu z miasta I jeszcze nie jest za pozno wiec decyduje sie to pisac.

 W dzisiejszym poscie pokaze wam jeden z moich ulubionych outfitow na cieplejsza pogoge I moze was on zainspiruje. Oraz moj ulubiony makijaz ktore naprawde podkresla oczka.

 
A wiec najpierw outfit. Teraz strasznie pokochalam Crop Tops a zwlaczszcza teraz jak sie robi coraz cieplej to mozna ich coraz wiecej nakupowac. Ta krotka bluzka ktora wlasnie widzicie na zdjeciu jest moja ulubiona, kupiona jest w Top Shop (Click). Tak mi sie one spodobaly ze najpierw jak kupilam czarna to poszlam znow sobie kupic wlasnie ta biala. Moim zdaniem fajnie lezy na ciele poniewaz nie jest za ciasna ani za luzna a wiec tak idelanie, mozna znalesc mnostwo kolorow a wiec mozna wybrac to co tobie pasuje. A teraz spodenki. Kupione w H&M wiec pewnie bedzie mozna je znalesc prawie wszedzie w Polsce (Click). Nie jestem pewna czy to sa te dokladne spodenki ktore kupilam, ale jak widac sa zwykle czarne spodenki wiec pewnie mozna wszedzie podobne znalesc. Ostatnio bardzo duzo czarno bialych ciuchow nosze, szczerze mowiac sama nie wiem dlaczego, lecz najbardziej mi sie w tej chwili podobaja. A na sam koniec narzucic na to czarne kimono I wlala. Niestety cos nie moge znalesc kimono na internecine ale powiem wam ze kupione jest w H&M, wiec pewnie tez mozna znalesc w Polsce calkiem latwo. A oczywiscie buty moga byc na prrzyklad Converse lub (Click).

 A wiec to sa w tej chwili moje ulubione kosmetyki. Uwielbiam jakosc kosmetykow w H&M, a ich pedzle sa najlepsze! Bardzo mile a wiec fajnie sie nimi zaklada makijaz. Uwielbiam bardzo w tej chwili 'Smokey Eye' BARDZO podkresla oczy I naprawde jest latwy do zrobienia. Jak nie spodobaja wam sie kolory ciemne to mozna znalesc rozne cienie, na przyklad brazowe ktore teraz bardzo lubie. A wiec najpierw malujemy sie cieniami do oczu, w kolejnosci jakiej sa. Bialy uzywamy od strone nosa I konczymy czarnym na koncu powiek. Na koniec czarny eyeliner I czarna mascara I konie, piekny I latwy makijaz skonczony. Jak cos to wiem z wlasnego doswiadczenia ze za pierwszym razem moze nie wyjdzie perfekcyjne lecz wiem ze napewno warto cwiczyc.
  A na sam koniec dodaje zdjec moich oczet, aby pokazac wam przyklad co wyjdzie jak makijaz bedzie skonczony. Mam nadzieje ze wam sie spodoba I ze z niego skorzystacie, jak kiedy kolwiek cos podobnego probowalyscie to smialo piszcie, chetnie poczytam. Dziekuje juz z gory za wszystkie komentarze I obserwacje, naprawde one duzo znacza♥
                        
                               xoxox Martyna

                    

20 komentarzy:

  1. Świetny post i zdjęcia a cytat na samej górze jest akurat jednym z moich ulubionych! <3
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://vogue98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny make-up !
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    weird-world-of-blue.blogspot.com
    ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog :)

    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :)
    Świeny post, piękny outfit i cudowny makijaż ♥

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ten make-up :)
    http://sweet-and-suuunny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit i piękne masz oczy :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na look, ale gdybyś dodała to tego dżinsową poszarpaną u dołu kurtkę było by mega


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż <3
    Mogłabyś poklikać w linki : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny design :)
    Pozdrawiam , agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki brzuch <3 i świetne cienie

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny crop top *-*

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne spodenki

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W Anglii mieszka się lepiej niż w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit ;)

    zapraszam do mnie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog!
    Obserwujemy?
    sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię się tak malować w ciepłe dni bo często przecieram oczy i pewnie z moim talentem bym sie rozmazała..
    Zapraszam :) hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię się jakoś mocno malować...

    czy mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki pod najnowszym poście? to dla mnie baaardzo ważne , a bez ciebie mi się nie uda. Miej serduszko ♥

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny post !
    obs za obs?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń