Strony

sobota, 21 czerwca 2014

Make-Up Haul


Hey Kochani!

Pzepraszam ze dlugo juz nie pisalysmy posta, Dalcia postara sie cos od siebie napisac jak bedzie tylko miala Wi-Fi, to macie na co czekac hehe,
A wiec w tym poscie pokaze wam kosmetyczny haul. Dwa tyogodnie temu Dalia mnie odwiedzila w Londynie, I razem poszlysmy na concert One Direction. Przed koncertem stwierdzilysmy sobie kupic make-up aby jakos fajnie sie pomalowac na koncert, chcialysmy sie odroznic od innych, a wiec makijaz byl mocny. Obydwie to samo sobie kupilysmy wiec bedzie jeden zestaw zdjec.

A wiec na poczatek to sobie kupilysmy 'Eyelash curler' ktory otczywscie podkreca rzeszy. I uwierzcie mi to naprawde dziala, ja nie mam za dlugich rzes wiec to zawsze mi pomoze zeby je podniesc I jeszcze jak maskare dam to widac efekt.
A najbardziej z wszystkiego to chyba obie bylysmy zadowolne z tej szminki, ktore jest ciemna I pieknie wyglada na ustach! Myslalam ze bede je nosic tylko na jakies specjalne okazje lecz nawet do normalnego ubioru ona pasuje! Szminka z firmy: Collection.




 
 Oczywisce nie ma to jak bronzer! Pieknie podkresla twarz, a zwlaszcza policzki. Bronzer z firmy: MUA.
Korektor do twarzy aby zakryc nie 'doskonalosci' hehe. Jezeli chodzi o korektor to naprawde trzeba wybrac prawidlowly bo nawet troche za jasny lub za ciemny to zazwyczaj tylko sie konczy na kropkach na twarzy ktore uwierzcie mi nie fajnie wygladaja, Kiedys wybralam ciemny I nie zauwazylam ze to nie moj kolor I jak go zalozylam to  jakies takie dziwne prawie pomaranczowe kropki mialam... Korektor z firmy: Miss Sporty

I jak zalozymy korektor to potem matowy puder, najlepszy jest jak masz troszke przetluszczona skore bo wtedy powoduje ze sie nie swiecisz I skora jednolicie wyglada. Puder z firmy: Maybelline.
A ten eyeliner poprostu KOCHAM! Zawsze myslalam ze sie trudno bedzie robic pedzelkiem lecz naprawde da sie przyzwyczaic I wloski z pedzelka nie wypadaja I sie razem trzymaja wiec to ulatwia uzytek tego eyeliner'a. Eyeliner z firmy: Rimmel.
 
 
 
Mam nadzieje ze dzisiejszy post sie wam podoba, co byscie chcieli widziec w nastepnym poscie? Chetnie moge zrobic Q&A, jak chcecie to zadawajcie pytania w pytaniach o czym chcecie I ja odpowiem! Moga byc o wszystkim o Angli, o mnie, o One Direction, co chcecie! :)
 
   
Martyna xoxo

2 komentarze: