Strony

wtorek, 29 kwietnia 2014

Powsztrzymaj Nude


Hello Guys
A wiec w tym poscie chcialabym wam powiedziec co robic jak sie nudzicie. Mam nadzieje ze sie przyda, poniewaz sama wiem z zycia ze chyba chociaz raz w dniu nie wiemy co robic.


 
 A wiec pierwsze co przychodzi mi do glowy, to zalozyc liste "Must Haves" czyli inaczej to co MUSISZ MIEC, a najlepiej zeby to zrobic to kupic jakis magazyn I szukac w nim rzeczy ktore ci sie najbardziej podobaja I je zapisywac na kartce lub zakreslac je w magazynie. Moim zdaniem szybko to zabija czas, ale rowniez ogladam cos w magazynie co mnie interesuje.
Poczytaj. Tak wiem wiele osob nie lubi czytac, lecz naprawde czytanie pomaga nie tylko w  nauce ale rowniez zajmuje nam czas gdy sie nudzimy. Moim zdaniem fajnie sie czyta ksiazki ktore maja w sobie duzo humour, bo chyba kazdy lubi sie posmiac.
Wejdz na swojego tableta,telefon lub nawet na komputer, proponuje ogladnac Youtuber'ow. Uwielbiam ogladac: Zoella, Pewdiepie, Marcus Butler, Sam Pepper, CutiePieMarzia, JacksGap oraz Dicasp, uwielbiam ogladac tych ktorzy potrafia mnie rozsmieszyc a oni wlasnie to robia. Naprawde proponuje ogladnac ich filmiki, jak kiedy kolwiek widzieliscie jakies ich filmiki, napisz w komentarzu  jaki I czy tobie sie podobal.
 
A wiec to jest chyba moje terazniejsze ulubione zajecie. Jezdzenie na Penny Boardzie. Rob to co naprawde lubisz, znajdz swoje hobby. Jak naprawde nie wiecie co robic to proponuje kupic sobie deskorolke i nauczyc sie niej jezdzic, naprawde jest frajda! Poczatki nauki moga byc trudne lecz jazda na Penny jest latwiejsza niz na normalnej desce, przynajmniej moim zdaniem. Ale jeszcze oczywiscie sa inne hobby np. mozesz samemu sie nauczyc grac na gitarsze lub pianinie w domu, na youtubie jest duzo filmikow aby sie tego nauczyc, I tez jakos przy tym czas zleci.


Mam nadzieje ze dzisiejszy post sie wam podobal, jak chcecie zebysmy o czyms szczegolnym nastepnie napisaly, to piszcze a my napewno przeczytamy ♥
                           xoxo Martyna





12 komentarzy:

  1. Ja gdy się nudzę oglądam właśnie filmiki na yt i gram na gitarze ;)

    Również obserwuję ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gram na gitarze, bardzo to lubię, także oglądam filmiki :-D, ale też rozmawiam z przyjaciółmi
    Dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia!

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny napis :LOVE: gdzie można takie kupić ?

    zapraszam na opowiadania :D
    http://chwila-szczescia.blogspot.com/
    może obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij :)
    i daj znać że juz u mnie w komentarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak się nudzę to zarzucam jakiś serial, hehe
    świetny post ;)
    Obserwujemy?

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ^^
    obs za obs ?
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądam zaległe seriale :)) może wspólna obserwacja?

    Zapraszam na nowy post SWEET ROSE http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie mam zbyt dużo czasu na nudę i lenistwo, a gdy już dopadnie mnie nuda przynajmniej u mnie najlepsze są filmy :)
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też już obserwuję :)
    Ja jak się nudzę to tańczę. Taniec pozwala poczuć mi się wolna!
    sagiralla-sagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog przyjemny post , będę zaglądać tu częściej , mam nadzieje że również zrewanżujesz się komentarzem , pozdrawiam


    http://gabrycha003.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się spodobał Twój blog. Widać, że posty piszesz z pasją, bo są bardzo ciekawe, a zdjęcia rewelacja :)
    Ja w wolnym czasie rysuje, projektuje ubrania, bloguje ,gram na gitarze, ogólnie mało kiedy sie nudzę ;)
    Zaraz obserwuje :3

    moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń