Strony

sobota, 26 kwietnia 2014

Moje sposoby na naukę

Hello guys
Dzisiaj chciałabym Wam dać kilka sposobów na nakue i koncentrację, bo to moim zdaniem jest 50% sukcesu, a może nawet więcej.

KONCENTRACJA-Co to właściwie jest ?
Jest to zjawisko polegające na skupieniu, zwróceniu na czymś szczególnej uwagi.
Wielu z nas ma problemy z koncentracją dlatego dam Wam teraz kilka rad, aby ją "ulepszyć".

pozbądź się wszystkich rozpraszaczy m.in telefon, laptop, telewizor

nie bujaj w obłokach, myśl tylko o tej rzeczy, którą teraz wykonujesz
wywietrz pomieszczenie, w którym aktualnie przebywasz
miej przy sobie szklankę zimnej wody 
pomyśl sobie co Ci to da ? jakie otrzymasz z tego korzyści ?
bądź wypoczęty! bez tego nawet gdybyśmy bardzo chcieli nie będiemy w stanie się skoncentrować w 100%
dbaj o dietę

Mam nadzieję, że trochę Wam pomogłam. A teraz przejdźmy do nauki.

Ogólnie uczenie się nie jest zbyt przyjemnym zajęciem, ale uczymy się po coś.Te wszystkie lekcje w szkole, zadania domowe, kucie się do testu nie jest na nic.
Nawet takie małe detale mogą pomóc, aby tak czynność stała się przyjemniejsza.


kolorowe zeszyty, naklejki, okładki
Jak dla mnie dość ważnym elementem są kolorowe zeszyty. Wierzcie lub nie, ale gdy mam masę nauki i popatrzę na porozrzucane kolorowe zeszyciki na moim biurku od razu uśmiech pojawia się na twarzy.


korzystaj z różnego typu "przypominaczy"
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest właśnie taka tablica. Po powrocie do domu możecie od razu zapisać na niej termin sprawdzianu, kartkówki, wycieczki. W ten sposób będziecie wszystko pamiętać!


zakreślacze, kolorowe długopisy, mazaki
Jest to naprawdę dobra sprawa. Wystarczy jeden kolorowy pisak, aby w Waszym zeszycie zrobiło się radośniej :) Mi bardzo to pomaga. Zawsze na lekcji podkreślam sobie pojęcia, ważne terminy, później na pewno jest łatwiej to wszystko ogarnąć.


brudnopis
Ja jestem taką osobą, że gdy się uczę muszę wszystkie pojęcia przepisać sobie jeszcze raz tak, aby wszystko trzymało się kupy. Jest to naprawdę bardzo fajne bo poprzez zapisywanie również się uczymy.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym postem, ale pomogłam ♥
  xoxo Dalia




















16 komentarzy:

  1. Bardzo dobry temat na post, ładny budzik :)
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ' doniczki ' z Ikei prawda ?:)
    ciekawie piszesz, olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady :) Na mojej twarzy chyba nigdy nie pojawi się uśmiech na widok zeszytów, nawet takich pięknych no chyba, że będą już leżały w śmietniku po zakończeniu szkoły.
    Zapraszam do mnie jeśli SPODOBA Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nam się nie chcę uczyć,ale jak już dostaniemy dobrą ocenę to uśmiech na twarzy się pojawia ^^ :)
    Fajne sposoby ;d
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatny post!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe sposoby :)
    masz bardzo kreatywnego bloga
    może zgodzisz sie na wspólną obserwację?
    lubię być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog i post :)
    obserwacja za obserwacje?
    jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne sposoby :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze muszę słuchać muzyki jak się uczę, inaczej się nie da. :D
    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja muszę się strasznie skupić

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję i liczę na rewanż !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także korzystam z sposobu z "brudnopisem" i jest on moim zdaniem najlepszy :)

    Zapraszam do mnie na pierwszy post po przerwie w blogowaniu!
    http://angieee-blog.blogspot.com/2014/04/czesc-moi-kochani-wrociam-po-dosc.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także korzystam ze sposobu z "brudnopisem" i jest on moim zdaniem najlepszy :)

    Zapraszam do mnie na pierwszy post po przerwie w blogowaniu!
    http://angieee-blog.blogspot.com/2014/04/czesc-moi-kochani-wrociam-po-dosc.html

    OdpowiedzUsuń
  14. póki co nie muszę się uczyć, bo mam wakacje do października haha :D ale przydatne wskazówki, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja polecam podczas nauki żuć gumę, np. jabłkową i na sprawdzianie gumę o tym samym smaku. Wtedy nasz mózg kojarzy smaki i łatwiej jest ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja robię podobnie ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń