Strony

wtorek, 22 kwietnia 2014

Us





Hello guys
Witamy w wielkim świecie,naszym świecie. Jesteśmy kuzynkami Martyna i Dalia, obie mamy nie równo pod sufitem.

                                                                                              
Tak ja jestem tą brunetką, Dalia. Mieszkam w Warszawie,uwielbiam to miasto i za nic w świecie bym go nie opuściła. Jest tu tyle różnych ludzi i każdy ma swój styl i to jest piękne.Nie ważne czy wyjdzie na ulice w Louboutin'ach czy converasch czy też w kapciach. Każdy chce wyrażać siebie tak jak ja.Mam 14 lat, a moda jest moją obsesją.

                                                                                              
Ja Martyna, blondynka, mam 14 lat. Mieszkam w pięknym Londynie. Miasto mody. Życie jak życie, lecz mieszkając w wielkim mieście czujesz się jak w filmie. Kocham to miasto, a fakt, że moda jest tu ważna dla wielu mieszkańców pomaga w mojej obsesji modowej.

                                                         xoxo










6 komentarzy:

  1. Warszawa, Londyn... miasta marzeń :), na pewno będę wpadała, jesteście bardzo ładne
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawie się zapowiada :) Ładny wygląd. Obserwuję.

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Londyn zawsze chciałam tam pojechać :)
    Dalia może kiedyś się spotkamy mieszkam kilkanaście kilometrów od Warszawy więc czasem tam bywam ;)
    http://karola8399.blogspot.com/
    Ps. Jak byście mogły wyłączcie weryfikacje obrazkową bo to trochę denerwuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. O matkoo Martyna ogromne zazdroo! :O To jest moje marzenie mieszkać w Londynie! :)

    Obserwujemy? :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. oświadczam wszem i wobec, że obserwuję! :* mimo że masz tylko 2 wpisy to jest w nim cos niesamowitego <3
    www.demi1703.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń